2010. január 1., péntek

A nőies nő

Szerintem mndenki ismer olyan Nőt (így, nagybetűvel), aki még krumpliszsákban is észvesztően néz ki, míg mások kosztümben, kisminkelve is erőltetetten festenek.
Attól, hogy nőnek születteünk, nemlesz belőlünk egyértelmüen Nő, ez fokozatosan alakul ki. Van, aki már gyerekkorában is "lányos", van, aki felnőttként sem tud nőies lenni.
Énis sokáig nagyon fiús voltam, nálam a változást az első terhességem hozta. Egyszerűen kivitultam, nőieebbne öltöztem, jobbna törődtem a frizurámmal (és más külsőségekkel is), valahogy sugárzott belőlem a nőiesség. MOst, a második szülés után méginkább ezt érzem.A terhesség, és később a szülés érzelmileg-lelkileg is megváltoztatott, és ez látszik kívül is.
És ez az, a belülről áradó nőiesség, mait mások is észrevesznek (nem csak a férfiakra gondolok). Ez több, mint egy csinos ruha, vagy jól sikerült smink.
Ez megmarad akkor is, maior fáradt vagy, ha melegítőben ülsz otthon, bármilyen helyzetben.
Hogy kinél mikor jön el az a pillenat - bár és inkább folyamatnak mondanám - amikor igazán nőiessé válik, az nem monndható meg előre, de az önismeret ejlesztésévbel mindeképpen közelebb kerülhetsz hozzé, terhességtől, kortól függetlenül.
A következő cikkben a nőiesség stílusbeli megjelenéséről fogok írni, remélem tetszeni fog nektek és hasznosnak találjátok majd!
SZép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails